عطر امرأة

الأحد، ٨ أبريل ٢٠٠٧

ثالث قطرة عطر....

ملكش رفيق.....
عادي جداً.... كلمة بنقولها لما ميكونش فيه جديد مع أن كون ان مافيش جديد دا فحد ذاته جديد لأنأكيد أمبارح غير أنهاردة بكل القاييس...
أيه اللخبطة دي...
انا صحيت من النوم و الدنيا زي كل يوم مش حقول عادي...
و قعدت أفطر فطاري بتاع كل يوم .....
و جالي تليفونات من صحابي بتوع كل يوم...
و انا قاعدة كدة دخلت جوه نفسي لاقتني وحيدة قوي
قلت أزاي وانا عندي صحاب و بجد بمعني كلمة صحاب
عالم مخلصين بجد...
بس لما كنت قاعدة حسيت أني وحيدة
خفت قوي من الأحساس ده و قلت فسري لنفسي...
العيب منك أنتي الناس دي مش مقصرين اللي بتلجئى ليه بيديكي كل اللي عنده
قاعدت أفكر بكل تركيز العيب ممكن يكون فين أكتشفت ان الانسان بفطرته عارف ان الحقيقة الوحيدة فالدنيا هي الموت و أي شئ تاني هو مجرد مواقف قد تكون زي ما بيفهمها او لأ لان مفيش حاجة أسمها حقيقة ....
فوقت علي تليفون ... لاقيت وحدة بحبها جدا و بتقولي..
أزيك ..
قلت
الحمد لله..
قالت
أيه الأخبار..
قلت
عادى جداً

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية

Hits Since June 11, 2007!

Free Hit Counter by Pliner.Net
calligraphy, health, makeover